22 Kasım 2012 Perşembe

Selam~

Selamlar...

Öhööm :) Öncelikle herkese merhaba ;)
Ne yazsam ne yazsam diye düşünüp durdum...
Bu blog da okuduğum, beğendiğim, çevirdiğim, editlediğim mangaları ve hayata, bana dair herşeyi bulacağınız birşeyler olacak, ama zamanla :)
Gün gelecek bir pasta tarifi, gün gelecek bir yemek tarifi, gün gelecek yaşadığım hayal kırıklıkları, gün gelecek mutluluklarım, gün gelecek okuduğum kitaplar, gün gelecek izlediğim filmler-diziler, gün gelecek mangalar, animeler paylaşacağım. Bu yüzden lütfen beklemede kalın ;)
Ve ara sıra kardeşimin karalamaları olacak burada, bazen ben yazacağım bazen o. Bu blog yaklaşık 1-1,5 yıldır aklımızdaydı, kardeşimin vesilesi ile sonunda oldu. Kendisine teşekkür etmeyi borç bilirim :p

Bu yazı bir girizgah olsun,,
Devamı kısa zamanda gelecek inşaallah, takipte kalın :)
Muhabbetle...

3 yorum:

Humeyra dedi ki...

Haydi bakalım, böylece başlamış oldun :)
Vira bismillah :)
Hayrlı olsun, ayrıca teşekkürün için teşekkür ediyorum hehe :p
Yakın zamanda ilk postunuzu bekliyoruz efendim ;)

saparrow dedi ki...

bloğunu yeni gördüm aslında şans eseri oldu diyebilirim çevirdiğin the wedding white in sayfalarında gördüm iyiki de denk gelmişim ellerine sağlık tüm projelerin çok hoş teşekkürler

Mrszey dedi ki...

L.Deniz Girgin evet iyi ki de denk gelmişsiniz :) Çok teşekkür ederim :)